mandag 2. februar 2009

Studiedag


I dag fikk vi muligheten til å jobbe hjemme i norsken, så da gjorde jeg selvsagt det. Vi skulle jobbe med særemnet vi har valgt. I kalenderen på Its'learning var det lagt ut opplegg for dagen og hva som skulle gjøres. I dag har jeg brukt mye av tiden til å lese, for at det skal bli en oppgave til slutt må jeg tross alt lese ferdig bøkene.. Etter jeg hadde lest en stund så jeg filmen "tatt av kvinnen", det er denne boken jeg også har lest på i dag. Filmen var helt grei, men jeg må se på den med litt andre øyne enn jeg vanligvis ville gjort, siden jeg skal sammenlikne den med boka. Det var en del å gjøre i dag, og jeg føler at jeg ikke helt har fulgt planen, men tiden har iallefall ikke vært bortkastet.

1 kommentar:

Ingunn sa...

Så bra! Jeg ser frem til å lese resultatet av innsatsen.